Често срещани грешки при работа със сторно операции

Преди да направите сторно операция през Модула за бързи продажби, трябва да подготвим правата на потребителя , който ще прави сторно операции.

В Уеб в меню Настройки – потребители редакция роли трябва да са чекнати двете роли на потребителя за започване и прикл’ване на сторно операции (рекламации). След което трябва да обновите базата в модула за бързи продажби (бутона долу в дясно). Трябва да сме подготвили и касовия апарат (принтер). Да е узаконен по нарредба Н-18 и ако трябва да се програмира за да може да се извършват сторно операции. Вижте снимката по – долу.

забележка : Моля обърнете се към сервизната фирма , която  обслужва касовия апарат. При различните фирми производители сторно операциите са подготвени по различен начин и имат различни изисквания и възможности. Моля обърнете внимание , че потребителите в I-CASH имат поле за код на оператор в касовия апарат. Този код се обръща към точно определен оператир в касовия апарат и ако този потребител в касовия апарат не е програмиран да може да прави сторно I-cash няма да Ви позволи да направите рекламация.

Чести проблеми с който се сблъскват нашите клиенти при ползване на Сторно операции в модула за бързи продажби :

Описание Детайли Снимка
1 Неактивни бутони за вид на сторно операция Не са програмирани права на оператор в касовия апарат.
1. Рекламация – най-често използван вид Сторно операция при връщане на стока.
2. Операторска грешка – вместо 1бр артикул, продадени 10бр артикули.
3. Промяна на данъчна основа – продаден артикул на „грешна“ цена.
Детайли: Не са програмирани права на оператор в касовия апарат.
1. Рекламация – най-често използван вид Сторно операция при връщане на стока.
2. Операторска грешка – вместо 1бр артикул, продадени 10бр артикули.
3. Промяна на данъчна основа – продаден артикул на „грешна“ цена.
Снимка:
2 Грешка: стойността е извън допустимите граници Общa грешка. В повечето случаи е породена от разминаване на часа на касовия апарат и тайм сървъра.
Сверете часовника на касовия апарат.
Детайли: Общa грешка. В повечето случаи е породена от разминаване на часа на касовия апарат и тайм сървъра.
Сверете часовника на касовия апарат.
Снимка:
3 Overflow (недостатъчна наличност) Получава се при недостатъчна наличност на пари в касовия апарат.
Детайли: Получава се при недостатъчна наличност на пари в касовия апарат.
4 Overflow (повторно сторниране) Получава се при опит за повторно сторниране на касов бон.
Някои от касовите апарати не поддържат повече от едно сторно на касов бон.
Детайли: Получава се при опит за повторно сторниране на касов бон.
Някои от касовите апарати не поддържат повече от едно сторно на касов бон.

Подобни статии

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *