



Помагаме на магазини ресторанти складове офиси онлайн магазини мобилни търговци повече от 12 години
Стани част от нашето семейство!
Цялостно решение подходящо за всеки тип бизнес
Софтуер и хардуер по мярка за твоя бизнес
Магазини
Ресторанти
Складове
Офиси
Онлайн
магазини
Обекти на самообслужване
Мобилна
търговия
Други
бизнеси
Подходящ ли е I-CASH за твоя бизнес?
Търговия на едро и дребно
Магазини

Обекти на самообслужване
Виж повече
Магазини
Виж повече
Магазини
Виж повече
Магазини
Виж повече
Магазини
Магазини
I-CASH е подходящ както за малки магазини, така и за големи вериги – хранителни и нехранителни. Служителите продават, заприхождават и правят ревизии, а Вие следите всичко в реално време, дори през телефона си. Предлагаме не само цялостно софтуерно решение, но и подходящо търговско оборудване.

Ресторанти
I-CASH е подходящ както за малки магазини, така и за големи вериги – хранителни и нехранителни. Служителите продават, заприхождават и правят ревизии, а Вие следите всичко в реално време, дори през телефона си. Предлагаме не само цялостно софтуерно решение, но и подходящо търговско оборудване.

I-CASH не е просто софтуер, а цялостна платформа, създадена да работи за различни индустрии. Независимо дали управляваш магазин, ресторант, склад или онлайн бизнес – получаваш решение, което оптимизира процесите, намалява разходите и подпомага растежа.
Идеално решение за малки и големи магазини, хранителни и нехранителни
I-CASH е подходящ както за малки магазини, така и за големи вериги – хранителни и нехранителни. Служителите продават, заприхождават и правят ревизии, а Вие следите всичко в реално време, дори през телефона си. Предлагаме не само цялостно софтуерно решение, но и подходящо търговско оборудване.

- Приложение за бързи продажби с интуитивен интерфейс (Windows OS и Android OS);
- Достъп до уеб базирана платформа за управление на Вашия магазин;
- Неограничен брой потребители с различни правомощия;
- Автоматичен архив и експорт към счетоводни програми
- Ценови правила и лоялни програми
- Връзка с касов апарат и множество периферни устройства
- ....и още много
Кой е най-подходящият абонаментен план за Вашия бизнес?
Всеки основен абонаментен план включва 10 000 операции и е предназначен за един обект и един касов модул (POS).
Продажби
Пакет „Продажби“ е фокусиран върху издаването на фактури и документи, както и улеснение на процеса на процеса на продажба. Идеално решение за доставчици на услуги, за специалисти със свободни професии и за счетоводни къщи. Не разполага с функционалности за складово управление. В абонаментния пакет са включени 10 000 операции на месец.
- Достъп до уеб базирана платформа за управление на бизнес I-CASH
- Приложение за бързи продажби (Windows OS и Android OS)
- Издаване на фактури и други счетоводни документи
- Автоматичен архив и експорт към счетоводни програми
- Неограничен брой потребители
- Неограничен брой продукти
- Снимка на артикули
- Ценови правила и лоялни програми
- Съставни артикули
- Автоматично попълване от търговския регистър при възможност
- Отстъпки на ред(артикул) по време на продажбата
- Издаване на фактура с индентификационен код без подпис и печат
- Въвеждане на цените с/без ДДС по време на продажба
- Отстъпка върху цялата операция
- Автоматична отстъпка от ценови правила
- Експорт към счетоводни програми
- Печат на стокова разписка в PDF
- Рекламации от клиент
- Връзка с фискално устройство
- Връзка с множество периферни устройства
Стандарт
Пакет „Стандарт“ е най-продаваният ни абонаментен план. С фокус върху цялостното управление на търговския обект и склада. Предоставя възможност за управление на продажби, доставки, складова наличност и достъп до разнообразни справки. Този пакет е подходящо решение за магазини, мобилни търговци, складове и различни други видове бизнеси.
- Всички функционалности от пакет “Продажби”
- Проследяване на склад и складова наличност
- Управление на доставки
- Бракуване на стока
- Достъп до справки-
- Наличности – по артикули, по обекти, за предходен ден
- Финансови справки
- Текущ оборот
- Отворени сметки
- Приходи, разходи, движение приходи и разходи
- Дневник входящ контрол
- Списък доставки
- Списък ревизии
Производство
- Всички функционалности от пакет “Стандарт”
- Производство
- Производство по рецепта
- Промяна на рецептата по време на производство
- Добавяне или изтриване на продукти по време на производство
- Производство без предварително създадена рецепта
- Разпад
- Срок на годност/партидни номера
Ресторант
Пакет „Ресторант“ е ексклузивен план подходящ за всеки модерен и иновативен ресторант. Единственият ни цялостен пакет- от неограничен брой сервитьори до техническа поддръжка! Подбрали сме всички подходящи функционалности, подходящи за ресторанти, кафенета, барове и т.н.
- Всичко от пакет "Стандарт"
- Кухненски дисплей
- Управление на кухненски принтери
- Клиентски дисплей
- Дисплей за поръчки (подходящ за заведения за бързо хранене)
- Работа по маси
- Неограничен брой устройства
- Допълнителна техническа поддръжка- Пакет "Икономичен"
- Remote POS модул
- Срок на годност
- Партиди
- Рецепти
Допълнителни модули
Успехът на Вашия бизнес се крие в неговата уникалност. При желание можете да добавите допълнителни абонаментни модули, съобразени с конкретните Ви нужди.
- Допълнителен обект 12.00 лв. / 6,14€
Активирайте допълнителен обект или склад в рамките на Вашето складово стопанство.
- Допълнителен POS 12.00 лв. / 6,14€
Активирайте допълнителен касов модул – приложение за бързи продажби, подходящо за втора работна станция.
- Онлайн магазин 12.00 лв. / 6,14€
Достъп до WooCommerce плъгин или интеграция чрез API. Цената е за един онлайн магазин.

Техническа поддръжка
Гъвкави планове за телефонна поддръжка
Икономичен
9:00-17:00ч.
21,90 лв./ 14,83€
Абонаментният пакет включва неограничен брой обаждания за техническа поддръжка в делнични дни в нормално работно време.
Икономичен
9:00-17:00ч.
21,90 лв./ 14,83€
Абонаментният пакет включва неограничен брой обаждания за техническа поддръжка в делнични дни в нормално работно време.
Икономичен
9:00-17:00ч.
21,90 лв./ 14,83€
Абонаментният пакет включва неограничен брой обаждания за техническа поддръжка в делнични дни в нормално работно време.
Стандарт
Месечна цена без ДДС
37,90 лв. 19,38€
Най-продаваният ни пакет! Улеснява управлението на склада и търговските обекти!