За мобилна търговия и логистика
Благодарение на нововъведения в софтуера, вече можем да предложим няколко варианта на нашите клиенти, които се занимават с мобилна(разносна) търговия и логистика.
I Сделки от централен склад
На първо място ще разгледаме фирми, чиято търговска дейност се организира в един склад и след това се организира разнос. Цялата документация и сделки се подготвят от логистичния център след проведен разговор с клиента (или кореспонденция по мейл) и след това се разпределят по превозните средства, които изпълняват само функция на доставка. Пратките се опаковат и към тях се прикрепят съответните документи. При тези фирми се ползва програмата под Windows и е свързана с фискално устройство и принтер A4. Системата позволява според желанията на клиента да се следи движението на стоките във всяко едно превозно средство и в склада:
ревизия на всяко едно превозно средство
прехвърляне на стоки от и към централен склад
прехвърляне на стоки от и към превозни средства
II Сделки при клиент
Минаваме към втори вид разносна търговия, при която от централен склад се прехвърля стока по транспортни средства и сделките се извършват при клиента без предварителна уговорка. В този случай се ползват мобилно фискално устройство и андроид устройство, на което е инсталирана програмата. Въпроси, на които ще може да даде отговор програмата:
Колко стока имам в централния склад?
Колко стока имам във всяко едно превозно средство?
Колко оборот имам от всеки един потребител(превозно сресдтво)?
Колко общо количество стока има във фирмата?
Колко общо оборот имам реализиран?
III Заявки от клиент и последвало издаване на документи
В тази група попадат фирми, чиито служители обикалят техните клиенти и подготвят заявки. Тези заявки се обработват и приключват в централния офис като се издават съответните фискални документи. В този вариант служителите ползват таблети или телефони под андроид и работят с т.н. отворени сметки. След което тези сметки се визуализират в уеб и от централния офис ги приемат, обработват и приключват от уеб на фискално устройство вързано при тях. Функционалности:
възможност за редакция на всяка една сделка от централния офис(цени и количества)
възможност за приключване на операция на избрано фискално устройство
- работа с ценови листи
IV Заявки от клиент и хибридно издаване на фискални документи
Ситуацията е сходна с предишния вариант, но тук мобилните търговци разполагат с фискално устройство и могат да издават фактури в брой при клиента. Ако фактурата ще се плаща по банков път можем да предложим два варианта:
Програмиране на плащане по банков път във фискалното устройство
Приключване на операцията по банков път от уеб частта с издаване на документ фактура на принтер A4 формат.
Отново се ползват таблети и телефони под андроид, на които е инсталирано приложението и е свързано посредством USB кабел или Bluetooth с фискален апарат. В зависимост от изискванията на клиента системата може да предложи:
Дистанционно управление на всички фискални устройства
Дистанционно приключване, редактиране и изготвяне на сделки с генериране на съответните търговски и счетоводни документи
За повече информация моля разгледайте нашето пълно ръководство
Посетете и нашия канал в YouTube.